CARDANO MEME CONTEST πŸ†

Can i post one more? :smiley:

1 Like

Absolutely, unlimited posts @Achilleas_K! All counted as part of your submission!

please! I’m no moderator, just a meme addict!

1 Like

LOL this is a good one!

2 Likes

@SeanAlimov

twitter

facebook

3199ub

10 Likes

Showing some support for :ada: Voice! Great initiative by @dennyb2010

Some healthy competition in the ecosystem

2 Likes

Even though it’s a meme-contest, I’d personally rather not encourage any sort of β€˜ridiculing’ of either YouTube channels. I think we can all agree that @dennyb2010’s and @philpa + @rickymac 's channels both add value to the Cardano ecosystem, and creating some sort of rivalry between the two isn’t productive imho.
Instead of focusing or arguing on who is the better/first/most decentralized/genuine podcast, focusing on the plethora of Cardano ecosystem topics and aspects that could be expanded upon. Just my two Lovelaces.

Sry, no meme, but a nice gif instead will have to do!

11 Likes

Got you covered

old version


edit: peer reviewed by @SeanAlimov

btw nice gif, kinda feels trippy to me

9 Likes

Nice, thanks for covering me on this one. :smile: Love is the way I s’pose!

2 Likes

:rofl: nice one, how come they’re on different sides in relation to their podcast? The guy in the blue rooting for AdaVoice and the guy in the green rooting for Cardano Effect

1 Like

LOL my bad, didn’t QC the picture itself, edit done

@Katsumoto Love and Lovelaces

1 Like

There’s always room for more meme’s, more podcasts, and more fun!

3 Likes

2 Likes

Ξ™ have mad mspaint skills.

3 Likes

Nice one, love bulbasaur!

2 Likes

Last one for now i swear

3 Likes

image
every second, a new kid falls to the rabbit-hole! its should be like raining cats and dogs in truth-land these days!

2 Likes

Cardano MEME contest is now #2 Topic of all times on :cardano: forum! Heading towards #1!

With 80% Click-through rate!

THANK YOU FOR YOUR SUPPORT!

Hi, this is my latest GIF, sorry for not meme!
Viva%20Lava%20

1 Like

Hello @Masai! Great GIF, fan of the ADAlus!

1 Like