Hello from Norway đź‘‹

Hello all you beautiful people, Stig from Norway here.

I’m a “dropout” self taught technologist-nerd and have been a fan of the Cardano project and Charles Hoskinson’s other projects since the beginning.

Also interested in AI progression, privacy, research, and an open and positive future for humanity and such. Feel free to contact me or connect me up on cool projects :slightly_smiling_face:

2 Likes

Welcome to the forums :wave:

1 Like

Hei bror, velkommen hit. Jennifer her fra Norge. Jeg er ogsĂĄ en AI-entusiasta og laget i denne AI-verdenen en Chatgpt-nettside for mitt norske fellesskap.

@annehathway12 Oi, wow for en superfin ressurs pĂĄ ChatGPT du har der!

Noen uker tilbake skrev jeg min egen voice-to-chatgpt i Python også så jeg kunne enkelt “snakke” med chatgpt :smiley:

Jeg har faktisk gĂĄtt mer og mer over til ĂĄ bruke Google Bard, og jeg er veldig spent pĂĄ hvordan Gemini kommer til ĂĄ ta plass i AI-verden, sammen med Musk sin Grok :joy:

Also you can give a read and visit site for some great insights about other topics as well.

Welcome Stig :slight_smile: Feel free to reach out NADA (Nordic Cardano Community)

1 Like

Thanks @Eystein_Hansen :green_heart: I’ve been lurking on NADA digitally for a long time :slight_smile: Just hasn’t had the time to involve myself more yet, unfortunately. I’ll get in touch over time for sure :slight_smile:

1 Like