Finnish - Finland

Topics and Categories of the Finnish speaking Cardano community.
Suomen kielinen Cardano foorumi.

Olis kiva jos Suomessa olis enemmän Cardano-pöhinää, mut suomalainen kryptoskene keskittyy lähinnä Etherium-mehustelijoiden ympärille eikä mikään kotoperäinen pörssi edes myy ADA:aa. Sit suomalaiset tulee aika hyvin toimeen englannilla, mut jos suomeksi on jotain juttua, niin oon kyllä mukana heittämässä jerryä. :wink:

Morjesta Amuse,
Juu Cardano on aivan turhaan syrjässä Suomi kaupoissa. ADA potentiaali on aivan jäätävä. Näen kyllä todella isoa kasvua tälle projektille. Oletko kuinka kauan itse ollut Cardano parissa? Minulla tulee vasta vuosi täyteen… Tuli aika pahasti lunta tupaan tänä vuonna, mutta kyllä se kesä aina talven (myös crypto talven) jälkeen tulee…

Juu kyllä se Englanti sujuu itselläkin tosi hyvin, mutta onhan se mukava Jerryä heittää suomeksi.

Ilmeisesti pörssit on joskus tehneet etherille ja btc:lle lohkoketjuintegraaiot ja eivät viitsi panostaa uusien ketjujen lisäämiseen. Itse ostin ekat ADA:t pari vuotta sitten ja olen aina vain bullimpi Cardanon suhteen. Seuraan hyvin aktiivisesti kaikkea mitä Cardanon (ja muidenkin kryptojen) ympärillä tapahtuu, mutta lähinnä Cardano-jutut kiinnostaa ja niissä olen monessa mukana.

Tämä on kuitenkin mulle eka karhumarkkina ja huolestuttaa vain, että kauan se kestää, kun haluaisin ostaa paljon enemmän nyt kun hinnat on alhaalla. :slight_smile:

Kyllä se taitaa crypto markkinat vielä mennä Bitcoin vetoisesti… Juu itse olen tätä BTC rainbow kaaviota seurannut. 🌈 Bitcoin Rainbow Chart (Live) - Blockchaincenter aika taajaan… Mt. Cox:sin BTC:t on tässä tällä viikolla tulossa vapaille markkinoille… Eli todennäköisesti nähdään vielä pakkasta hetkinen ja sitten alkaa taas positiiviset ajat… Oma veikkaus on, että elokuun puolenvälin ja syyskuun puolenvälin aika tapahtuu iso muutos kun ihmiset tulee lomilta.

Mutta kuka näistä tietää… Juu ADA portfolio täyteen on itselläkin pää tavoite.

Mulla meni nykyhinnoilla aika hyvä bägi Mt.Coxin korkkauksessa, mut en jaksanut aikoinaan toimia velkojana Japanilaisessa konkurssimenettelyssä, ni ei oo tulossa mitään… Tai ei olisi kai tulossa muutenkaan, kun ne käsittääkseni jakaa sen hetkisen kurssin mukaan pottia ulos.