Hello! from the Netherlands (Dutch)

Lijkt me een goed plan, is hier alleen überhaupt wel een mogelijkheid tot pm?

1 Like

OK pm kan volgens mij ook niet, ik heb een telegram kanaal gemaakt.
In de stijl van de roadmap heb ik deze vernoemd naar een Nederlandse wiskundige.
Christiaan Huygens :man_student:

Kijk eens wat een leuke initiatieven! Goed bezig! Misschien dat ik lter de telegram nog join :slight_smile:
Hangt in ieder geval een goede sfeer hier :slight_smile:

1 Like

Leuk, Nederlandse ADA investeerders, hodl minstens 2 jaar.

2 Likes

Groeten uit Groningen!

@BypassBob ga zeker je telegram groep joinen!!

Wat doe ik verkeerd, ik heb geen chatmogelijkheid in telegram…, Kan enkel berichten ontvangen niet schrijven ?

Telegram leverde wat problemen!

Je hebt helaas een channel aangemaakt (voor broadcasts) geen Groep.
Ik heb een Huygens Stake groep aangemaakt, ik draag de Admin rechten graag aan je over!

Hebben al een klein Cardano groepje van 5 in Nijmegen.
Mischien kunnen we wat meetups organiseren.

Groet,
siato

Inmiddels toch wel een lekker actief groepje op de telegram! Nieuwe mensen altijd welkom!

1 Like

Hoi Raymond uit Groningen

1 Like

En Hallo uit Rotterdam!

Leuk innitiatief, ik sluit me aan op telegram!

Mogen Belgen ook meedoen :sweat_smile: ? Afkomstig uit Gent.

1 Like

Maar natuurlijk!

1 Like

Uit Den Haag.
Wat is de naam van de telgram groep?

De naam is Huygens Stakepool, de link staat hier ene paar posts boven :smile:

1 Like

Groeten uit Purmerend!

Hello! I’m not Dutch but I’ve traveled there and loved every minute! I will be back one day!

Welcome!

1 Like

Welcome Albert!

1 Like

Hoi allemaal, al bijna 2 jaar stilte op dit nederlandse draadje op het forum. Ik zit sind februari met klein bedrag in ada en sinds paar maanden op het forum. Woon in Zwolle. Ik was op zoek naar een nederlandse staking pool, maar kom nog niets betrouwbaars tegen helaas. Iemand een suggestie?
Wel erg jammer om te zien dat onze favoriete coin in de afgelopen twee jaar zo ontzettend in waarde is gezakt. Hopelijk heeft dat diegenen die relatief hoog zijn ingestapt niet ontmoedigd… Ook mag en moet er nog giga veel gebeuren aan de bekendheid van cardano wil het een mooie toekomst ingaan met veel gebruikte apps en toepassingen. Ben erg benieuwd en heb tevens een ontzettend vertrouwen in dit project.

Een (groot) deel uit dit topic zal al wel afgehaakt zijn :grin: