Hello! from the Netherlands (Dutch)

Saying hi from the Netherlands, was wondering how many Dutch people are on this forum. Maybe we can have a Dutch part on this forum?

Love to see this community grow and help Cardano achieve great things!

Send me a DM for an invite to the Whatsapp group

4 Likes

hier uit Hilversum
hopelijk kunnen we hier veel nuttige informatie delen en opdoen

2 Likes

Hier uit Den Haag!

1 Like

Ik kom uit Delft trouwens :slight_smile:

Hoe zijn jullie bij ADA terecht gekomen?

Hier uit Haarlem
Ben via YouTube bij Cardano uitgekomen. Na het bekijken van de whiteboard session van Charles Hoskinson was ik meteen overtuigd.

2 Likes

Uit almere hier :slight_smile: sinds het begin al bij ADA. Altijd als gezegd tegen collega’s die gaat ooit 10 cent worden maar zijn ze niet te laat voor kan nog altijd :slight_smile:

Hello from Rotterdam

zag het op coinmarketcap in begin Oktober. Direct in de top 20, dus was nieuwsgierig. Verder gaan onderzoeken en ik was verkocht.
Het cryptoclubje van werk begon gelijk over het aantal coins en dus weinig potentieel. Guess who’s laughing now :smiley:

1 Like

@BypassBob Welcome Bob!

Hallo noorderburen! :slight_smile: geweldig om te zien dat ADA overal zo wat bekender raakt!
Bij ons op het werk exact hetzelfde :smiley:

Ik heb ook een 'crypto’groep op mn werk, gaf een paar mensen advies over ADA en een paar dagen erna knalde hij omhoog :slight_smile: Ben heel benieud naar Shelly en hoe een stakepool werkt.
Is iemand van plan om te staken? misschien kunnen we een nederlandse pool maken.

Hier uit Wijhe! Ik zit volledig in ADA

Hier uit Ede, en zoals de rest veel vertrouwen op lange termijn met Cardano!

Durven jullie al een prijsvoorspelling te doen voor 31 dec 2018?

Ik hoop natuurlijk heel veel maar ik gok op 50 cent.
Zodra de Shelly update er is wil ik mijn ADA graag staken.

@BypassBob Ik denk dat je ADA sowieso moet bekijken als een 5-7 jaar investering voor enorm rendement en niet zo zeer moet fixeren op wat er op het einde van het jaar gaat gebeuren. Nu vraag jij je wellicht af, maar waarom dan nu al kopen? Simpelweg omdat je voor 12 cent de helft meer kan kopen voor dezelfde prijs dan als de prijs 24 cent is (logisch natuurlijk).

ADA heeft enorm veel potentie en ik zie deze crypto zeker zo goed presteren als BTC tegen die tijd. Men (dus het volk wereldwijd) heeft nog jaren de tijd om een weloverwogen keuze te maken waar zij hun fiat geld in willen steken. Logischerwijs kies je dan voor de ADA in 2025 en niet in de oude BTC met zijn mankementen die ADA tegen die tijd dubbel en dwars al heeft verbeterd. Ik zou dus persoonlijk -zeker nu je er zo vroeg bij bent- niet ADA’s daytraden, maar long term investeren.

Beeld je maar alvast de gevolgen in als mensen een deel van hun alt coins gaan migregen naar ADA als men door krijgt wat voor een uitgedokterd project dit is.

1 Like

Hier uit Leiden. Wellicht slim/leuk om een WhatsApp groep te starten met geïnteresseerden?

Echt he. De eerste keer dat ik het gevoel heb dat er écht goed over nagedacht is en er personen achter zitten die daadwerkelijk weten waar ze het over hebben. :slight_smile:

Ik denk dat je gelijk hebt, ik vind het moeilijk om niet all in te gaan in ADA haha, maar ik zie uiteraard de voordelen van een gebalanceerd portfolio wel.

Goed om te zien dat er in ieder geval aardig wat land(taal)genoten onze meningen delen.

Whatsapp/ Telegram groep klinkt goed! 06 nr pm’en?